Kundservice

Om du upplever några problem med vår hemsida eller din beställning, till exempel om du vill ändra uppgifterna i en beställning, inklusive frakt, storlek, adress eller annullering, är du välkommen att skicka ett meddelande till oss genom att klicka på knappen nedan. Du kan också kontakta oss via e-post på customerservice@mosmosh.com.

Öppettiderna för
vår kundservice är

Mån-Tors 8-16, Fre 8-15

Kontakta oss

Om du upplever några problem eller behöver hjälp är du varmt välkommen att kontakta oss. Vi ser fram emot att höra från dig.

Vänligen avstå från att lämna känslig eller konfidentiell information i kontaktformuläret
Vanliga frågor
Min order
  • Jag fick ingen orderbekräftelse

    Om du inte har fått en orderbekräftelse, vänligen kontakta customerservice@mosmosh.com

  • Kan jag ändra eller avbryta min beställning efter att den har bekräftats?

    När du har fått en orderbekräftelse är det inte längre möjligt att ändra eller avbryta din beställning.

  • Hur använder jag min rabattkod?

    Ange din rabattkod i ‘Gå till kassan'.

  • Jag glömde att lägga till min rabattkod

    Tyvärr är det inte möjligt att lägga till din rabattkod efter att beställningen har slutförts.

Leverans
  • När får jag min beställning?

    Vi gör alltid vårt bästa för att leverera din beställning inom 2-5 arbetsdagar.

  • Kan jag spåra min beställning?

    När vi har skickat din beställning får du ett mail med en spårningslänk. Länken aktiveras så snart transportören har hämtat och skannat din försändelse.

  • Vilka länder levererar ni till?

    Klicka på länken för att se vilka länder vi skickar till: https://mosmosh.se/pages/frakt-retur

Retur och återbetalning
  • Kan jag byta en vara?

    Vi erbjuder inte byten. Du kan istället returnera din vara och lägga en ny beställning. Vi erbjuder alltid fri frakt och för att göra returen enkel och bekväm för dig skickar vi med en förbetald returetikett som automatiskt dras av när vi återbetalar ditt köp.

  • Hur gör jag en retur?

    Du har möjlighet att returnera din vara till oss om du inte är nöjd med ditt köp. MOS MOSH erbjuder 30 dagars returrätt. Den gäller från den dag du tar emot dina varor. Vi gör returfrakten enkel och bekväm för dig genom att inkludera en förbetald returetikett som automatiskt dras av när vi återbetalar ditt köp.

  • Har ni fått min retur?

    Så snart din retur har hanterats får du pengarna tillbaka via den ursprungliga betalningsmetod som du valde för din beställning. Transaktionen tar vanligtvis 2-5 arbetsdagar och du får en bekräftelse via mail när återbetalningen har utfärdats.

  • När får jag min återbetalning?

    När dina returnerade varor når oss och vi har behandlat returen överför vi köpesumman till ditt konto så snart som möjligt. Vi återbetalar endast till det betalkort eller bankkonto som varorna köptes med. Returavgiften på 45 SEK dras automatiskt av när vi återbetalar ditt köp.

Betalning
  • Vilka betalningsmetoder erbjuder ni?

    Vi erbjuder följande betalningsmetoder:

    • Visa
    • Maestro
    • MasterCard
    • Paypal
    • Klarna
    • iDeal
  • Min beställning annullerades, vad händer med min betalning?

    Beloppet har endast reserverats av din bank och kommer automatiskt att återbetalas till ditt konto. Om du väljer att betala med Klarna-faktura kommer fakturan automatiskt att tas bort från Klarna.

Reklamation
  • Hur gör jag om jag har ett klagomål på en vara?

    Om du upptäcker ett fel på din vara, vänligen kontakta vår kundservice. Kom ihåg att ange ditt ordernummer och felet på varan. Vår kundservice hjälper dig vidare i processen genom att antingen byta ut varan eller ge dig pengarna tillbaka.

    Observera: Om varan är köpt från en av våra återförsäljare kan du inte göra reklamationen till MOS MOSH. Du måste i så fall kontakta den återförsäljare där varan köptes.

Se alla frågor