Frakt & Retur

Frakt

Se listan nedan för leveransinformation per land. Alla beställningar som görs före 12:00 måndag till fredag strävar efter att skicka samma dag.

    Land Frakt under 799 sek Frakt över 799 sek Transittid Returavgift
    Sweden 45 kr Gratis 2 - 5 arbetsdagar 45 kr
    Germany 5.95 eur Gratis 2 - 5 arbetsdagar 5.95 eur
    Denmark 39 dkk Gratis 1 - 2 arbetsdagar 39 kr
    Belgium 3.95 eur Gratis 2 - 5 arbetsdagar 3.95 eur
    Austria 3.95 eur Gratis 2 - 5 arbetsdagar 3.95 eur
    Ireland 3.95 eur Gratis 5 - 7 arbetsdagar 3.95 eur
    Holland 3.95 eur Gratis 2 - 5 arbetsdagar 3.95 eur
    Poland 3.95 eur Gratis 2 - 5 arbetsdagar 3.95 eur
    Finland 3.95 eur Gratis 2 - 5 arbetsdagar 3.95 eur
    France 3.95 eur Gratis 2 - 5 arbetsdagar 3.95 eur
    Spanien 5.95 eur Gratis 2 - 5 arbetsdagar 5.95 eur

     
    Vi levererar med Schenker med följande alternativ:

    • Leverans till hem- eller arbetsadress
    • Leverans till en paketbutik nära dig

    Retur

    Om du inte är nöjd med ditt köp kan du returnera dina varor till oss. MOS MOSH erbjuder en 30-dagars returpolicy som gäller från den dag du tar emot dina varor. Alla varor måste returneras i originalskick, oanvända och i samma skick och förpackning som de kom i. Detta inkluderar eventuella ytterligare presentartiklar som tas emot från MOS MOSH, om tillämpligt.

    Vi gör returfrakten enkel och bekväm för dig!

    Logga in på vår returportal med den e-postadress du använde vid beställningen och ditt ordernummer*. Du får då en GLS QR-kod, som du måste visa i din valda GLS Paketbutik. GLS kommer sedan att skriva ut din returetikett och skicka tillbaka paketet till oss. Du får då ett mail från GLS där du kan spåra returförsändelsen. Kom ihåg att fylla i och bifoga retursedeln i paketet.

    Skapa din retur här

    Vi rekommenderar att du säkerställer ett kvitto som leveransbevis ifall paketet skulle komma bort på vägen. Observera att ansvaret för retursändningen ligger på dig tills vi tar emot paketet. Vi återbetalar endast till det betalkort som användes vid köpet. Eventuella självbetalda fraktkostnader återbetalas inte. Returer är föremål för en returfraktavgift (se listan över länder) och kommer automatiskt att dras från din återbetalning.

    Vid retur av begagnade varor, se till att returnera detta med den bifogade förbetalda returetiketten i ett separat paket.

    Skulle du få problem med att skapa din retur, vänligen skriv till oss på customerservice@mosmosh.com

    * Du hittar ditt ordernummer på din retursedel i det övre högra hörnet (ex. W123456)

    Utbyte av varor
    Om du vill byta en eller flera av dina varor mot en annan storlek, färg etc. skickar du bara tillbaka dessa varor. Fraktkostnaden dras automatiskt av från värdet på ditt köp. Du kan sedan lägga en ny beställning på rätt storlek eller färg.

    Felaktiga eller felaktiga föremål

    Om du fått en felaktig eller felaktig vara i din beställning ber vi om ursäkt för besväret och ber dig kontakta oss på customerservice@mosmosh.com.

    Hur man behandlar en felaktig vara
    Föremål köpta från MOS MOSH-webbplatsen är föremål för en 2-års garanti. Detta gäller material- och tillverkningsfel.

    Skicka ett mail till customerservice@mosmosh.com och ange problemet och kom ihåg att hänvisa till ditt ordernummer, som finns på din orderbekräftelse. För att göra processen enklare för båda delarna, bifoga bilder på varan och frågorna i fråga, och informera produktens namn, produktnummer och storlek. Vår kundtjänst kommer sedan att behandla din förfrågan.

    Om vår kundtjänst bedömer behovet av retur står vi för leveranskostnaderna. Varor som returneras utan samråd med vår kundtjänst kommer inte att kompenseras.

    MOS MOSH-artiklar köpta från tredje part
    Felaktiga MOS MOSH-varor köpta från tredje part, såsom en webbshop eller fysisk butik, ska hänvisas till den butik som de köptes ifrån. MOS MOSH webbshop kan inte hållas ansvarig för dessa köp.