Frakt & Retur
Frakt
Se listan nedan för leveransinformation per land. Alla beställningar som görs före 12:00 måndag till fredag strävar efter att skicka samma dag.
Land | Frakt under 799 sek | Frakt över 799 sek | Transittid | Returavgift |
---|---|---|---|---|
Sweden | 45 kr | Gratis | 2 - 5 arbetsdagar | 45 kr |
Germany | 5.95 eur | Gratis | 2 - 5 arbetsdagar | 5.95 eur |
Denmark | 39 dkk | Gratis | 1 - 2 arbetsdagar | 39 kr |
Belgium | 3.95 eur | Gratis | 2 - 5 arbetsdagar | 3.95 eur |
Austria | 3.95 eur | Gratis | 2 - 5 arbetsdagar | 3.95 eur |
Ireland | 3.95 eur | Gratis | 5 - 7 arbetsdagar | 3.95 eur |
Holland | 3.95 eur | Gratis | 2 - 5 arbetsdagar | 3.95 eur |
Poland | 3.95 eur | Gratis | 2 - 5 arbetsdagar | 3.95 eur |
Finland | 3.95 eur | Gratis | 2 - 5 arbetsdagar | 3.95 eur |
France | 3.95 eur | Gratis | 2 - 5 arbetsdagar | 3.95 eur |
Spanien | 5.95 eur | Gratis | 2 - 5 arbetsdagar | 5.95 eur |
Vi levererar med Schenker med följande alternativ:
- Leverans till hem- eller arbetsadress
- Leverans till en paketbutik nära dig
Retur
Om du inte är nöjd med ditt köp kan du returnera dina varor till oss. MOS MOSH erbjuder en 30-dagars returpolicy som gäller från den dag du tar emot dina varor. Alla varor måste returneras i originalskick, oanvända och i samma skick och förpackning som de kom i. Detta inkluderar eventuella ytterligare presentartiklar som tas emot från MOS MOSH, om tillämpligt.
Vi gör returfrakten enkel och bekväm för dig!
Logga in på vår returportal med den e-postadress du använde vid beställningen och ditt ordernummer*. Du får då en GLS QR-kod, som du måste visa i din valda GLS Paketbutik. GLS kommer sedan att skriva ut din returetikett och skicka tillbaka paketet till oss. Du får då ett mail från GLS där du kan spåra returförsändelsen. Kom ihåg att fylla i och bifoga retursedeln i paketet.
Vi rekommenderar att du säkerställer ett kvitto som leveransbevis ifall paketet skulle komma bort på vägen. Observera att ansvaret för retursändningen ligger på dig tills vi tar emot paketet. Vi återbetalar endast till det betalkort som användes vid köpet. Eventuella självbetalda fraktkostnader återbetalas inte. Returer är föremål för en returfraktavgift (se listan över länder) och kommer automatiskt att dras från din återbetalning.
Vid retur av begagnade varor, se till att returnera detta med den bifogade förbetalda returetiketten i ett separat paket.
Skulle du få problem med att skapa din retur, vänligen skriv till oss på customerservice@mosmosh.com
* Du hittar ditt ordernummer på din retursedel i det övre högra hörnet (ex. W123456)
Utbyte av varor
Om du vill byta en eller flera av dina varor mot en annan storlek, färg etc. skickar du bara tillbaka dessa varor. Fraktkostnaden dras automatiskt av från värdet på ditt köp. Du kan sedan lägga en ny beställning på rätt storlek eller färg.
Felaktiga eller felaktiga föremål
Om du fått en felaktig eller felaktig vara i din beställning ber vi om ursäkt för besväret och ber dig kontakta oss på customerservice@mosmosh.com.
Hur man behandlar en felaktig vara
Föremål köpta från MOS MOSH-webbplatsen är föremål för en 2-års garanti. Detta gäller material- och tillverkningsfel.
Skicka ett mail till customerservice@mosmosh.com och ange problemet och kom ihåg att hänvisa till ditt ordernummer, som finns på din orderbekräftelse. För att göra processen enklare för båda delarna, bifoga bilder på varan och frågorna i fråga, och informera produktens namn, produktnummer och storlek. Vår kundtjänst kommer sedan att behandla din förfrågan.
Om vår kundtjänst bedömer behovet av retur står vi för leveranskostnaderna. Varor som returneras utan samråd med vår kundtjänst kommer inte att kompenseras.
MOS MOSH-artiklar köpta från tredje part
Felaktiga MOS MOSH-varor köpta från tredje part, såsom en webbshop eller fysisk butik, ska hänvisas till den butik som de köptes ifrån. MOS MOSH webbshop kan inte hållas ansvarig för dessa köp.